Verkoop van brandhout bij Stichting de Beuk

Stichting de Beuk heeft haar eigen brandhout-project. Het gehele jaar door onderhouden wij met onze cliënten een aantal bospercelen waar we onze boomstammen vandaan halen.  Hier gaan we naartoe met onze opgeleide begeleiding die de veiligheid waarborgt. De stammen die worden gezaagd in het bos nemen wij mee naar de boerderij in Boekelo. Hier worden de stammen in kleine stukken gezaagd, gekloofd met de bijl en vervolgens droog weggepakt. Het brandhout laten we een jaar drogen en is dan klaar voor de verkoop.

Bezorging

Het bezorgen van brandhout is mogelijk. We zullen dan zorgen dat het brandhout bij u opgestapeld wordt in de houtopslag. Bij vertrek laten wij de omgeving weer schoon achter.

Interesse?

Bij interesse kunt u bellen naar 053-4282000 of mailen naar info@stichtingdebeuk.nl. Wij zullen dan gratis een offerte voor u opstellen.