Beste bezoeker,

Wij willen u via deze pagina actueel op de hoogte houden over het Coronavirus en op welke wijze wij omgaan met het Coronavirus binnen onze Stichting.
Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en houden nauwgezet de actuele ontwikkelingen in de gaten. Stichting de Beuk voert actief beleid om COVID-19 te weren en veilige zorg te bieden.

Bezoek woonlocaties
Bent u zelf verkouden, heeft u koorts of heeft u andere luchtwegklachten en heeft u een afspraak die kan worden uitgesteld?  Dan verzoeken wij u om de landelijke gezondheidscheck te doen en u zo nodig te testen, ook wanneer u volledig bent gevaccineerd. Uiteraard gelden deze regels ook voor onze medewerkers, vrijwilligers en stagiaires.
Besmetting op een woonlocatie
Wanneer er onverhoopt toch een (verdenking van) besmetting bij een bewoner is, zal de bewoner in isolatie gaan op zijn/haar eigen kamer of appartement. Voor de begeleiding gelden specifieke instructies en er wordt gewerkt met persoonlijke beschermingsmiddelen en bewonersgebonden materialen. De zorgmanager zal de familie en of direct betrokkenen inlichten wanneer er sprake is van (verdenking van) besmetting bij uw verwant.
Wij hopen uw begrip en medewerking en alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Dank voor deze inzet en blijf gezond!