Wie zijn wij

Ons website-adres is: https://stichtingdebeuk.nl. Wij zijn Stichting De Beuk, een organisatie die zich inzet voor maatschappelijk bewustzijn en sociale verandering.

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Reacties

Wanneer bezoekers reacties achterlaten op de site, verzamelen we de gegevens getoond in het reactieformulier, het IP-adres van de bezoeker en de browser user agent om te helpen spam te detecteren. Een geanonimiseerde string, gemaakt op basis van je e-mailadres (ook wel een hash genoemd) kan worden gestuurd naar de Gravatar dienst indien je dit gebruikt. Nadat je reactie is goedgekeurd, is je profielfoto publiekelijk zichtbaar in de context van je reactie.

Media

Als je een geregistreerde gebruiker bent en afbeeldingen naar de site upload, moet je voorkomen dat je afbeeldingen uploadt met daarin EXIF GPS locatie gegevens. Bezoekers van de site kunnen de afbeeldingen van de site downloaden en de locatie gegevens inzien.

Contactformulieren

We verzamelen informatie via contactformulieren voor klantenservice doeleinden, maar we gebruiken de informatie die via hen is verstrekt niet voor marketingdoeleinden.

Ingesloten inhoud van andere websites

Analytics

We gebruiken analytische tools om het verkeer op onze website te meten. Dit helpt ons om de gebruikerservaring op onze website te verbeteren.

Met wie we jouw gegevens delen

We delen je gegevens niet met derden zonder jouw uitdrukkelijke toestemming, tenzij dit wettelijk verplicht is of noodzakelijk is voor de uitvoering van een overeenkomst die we met jou hebben.

Hoelang we jouw gegevens bewaren

Wanneer je een reactie achterlaat, wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Voor gebruikers die zich registreren op onze website (indien aanwezig), slaan we ook de persoonlijke informatie op die zij verstrekken in hun gebruikersprofiel.

Welke rechten je hebt over jouw gegevens

Als je een account hebt op deze site of je hebt reacties achtergelaten, kan je verzoeken om een exportbestand van je persoonlijke gegevens die we van je hebben, inclusief alle gegevens die je ons opgegeven hebt. Je kan ook verzoeken dat we alle persoonlijke gegevens die we van je hebben wissen.

Waar we jouw gegevens naartoe sturen

Mogelijk worden reacties van bezoekers gecontroleerd via een geautomatiseerde spamdetectie service.

Hoe we jouw gegevens beschermen

We implementeren diverse beveiligingsmaatregelen om de veiligheid van jouw persoonlijke informatie te waarborgen. Jouw persoonlijke informatie wordt bewaard achter beveiligde netwerken en is alleen toegankelijk voor een beperkt aantal personen die speciale toegangsrechten hebben tot dergelijke systemen.

Deze verklaring is voor het laatst bijgewerkt op 25 juli 2023. Het kopiëren, verspreiden of anderszins gebruiken van deze informatie is niet toegestaan zonder de uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Stichting de Beuk.