Vacatures

Stichting de Beuk is op zoek naar een gedragsdeskundige.

Ben jij die enthousiaste, warme en gedreven gedragsdeskundige die ernaar uitziet om iets toe te voegen in het leven van mensen met een verstandelijke beperking? Lees dan verder

Organisatie

Stichting de Beuk, gelegen in het prachtige Boekelo en Buurse is een jonge organisatie die zich richt op langdurige zorg in kleinschalige wooninitiatieven. Kleinschalige woongroepen waar men samen leeft met gezinnen die een actief onderdeel zijn in het leven van de cliënt. Stichting de Beuk is gestart als burgerinitiatief door een familie, die actief betrokken is bij de organisatie. Naast de familie heeft Stichting de Beuk 20 medewerkers in dienst om de zorg te realiseren.

Wij zijn een organisatie die nauw samenwerkt met andere organisaties en professionals. Ons team biedt een compleet pakket aan van verschillende soorten zorg. Wij staan voor professionele zorg, goede diagnostiek, maar ook een eerlijke benadering en vooral zielszorg die vanuit het humane model mensen benaderd.

Stichting de Beuk heeft drie woonlocaties, waar mensen wonen met een verstandelijke beperking, psychiatrische problematiek en de behoefte naar langdurig verblijf. De hulpvragen van de cliënten lopen zeer uiteen, maar iedereen is gebaat bij structuur, rust en regelmaat. De autonomie van de cliënt staat centraal en de cliënt ontwikkelt samen met de persoonlijk begeleider zijn of haar zorg-leefplan. Wij werken nauw samen met externe behandelaren en elke cliënt heeft tevens een SPV-er.

Alle processen van de organisatie zijn beschreven en alle medewerkers hebben de beschikking tot het online handboek. Wij werken methodisch, daarnaast is er veel ruimte voor eigen keuzes en autonomie. Ons team bestaat voor het grootste gedeelte uit senior-begeleiders, met voldoende ervaring en ambitie. Het team heeft behoefte aan een interne gedragsdeskundige en de samenwerking met externe behandelaren.

Functie

• De gedragsdeskundige vervult zowel een regisserende als consulterende rol in het team.
  • De gedragsdeskundige blijft samen met de zorgmanager het beleid en methodieken binnen Stichting de Beuk door ontwikkelen.
  • De gedragsdeskundige vertegenwoordigt de organisatie in het netwerk.
  • De gedragsdeskundige werkt mee aan het ontwikkelen en verbeteren van zorgprocessen en signaleert aandachtspunten binnen de organisatie.
  • De gedragsdeskundige onderhoud samen met de zorgmanager het contact met het zorgkantoor.
  • De gedragswetenschapper is primair betrokken bij de hulpvragen van de cliënten, het monitoren van het uitvoeringsproces en het ontwikkelen van het zorg-leefplan in samenwerking met de cliënt.
  • De gedragsdeskundige werkt samen met de organisatie aan een hoogwaardige kwaliteit die meetbaar en zichtbaar is.
  • De gedragsdeskundige is maandelijks aanwezig op de locatie casuïstiek vergaderingen en presenteert en coacht op inhoudelijke onderwerpen.

Functie eisen

• Je bent geënthousiasmeerd door deze vacature en je voelt een connectie bij onze organisatie.
  • Academische opleiding tot psycholoog of orthopedagoog, bij voorkeur GZ-psycholoog/Orthopedagoog Generalist.
  • Deskundig op het gebied van verstandelijke beperking en behandeling en minimaal 2 jaar ervaring met bijzondere doelgroepen in de gehandicaptenzorg, GGZ.
  • Een onafhankelijke, open en nieuwsgierige houding.
  • Sterke sociale vaardigheden: reflectie, advies, intermenselijke zorg, opbouw en onderhoud relaties.
  • Stichting de Beuk is een Christelijke, open-minded zorgorganisatie, een affiniteit met het Christendom en onze visie is wenselijk.
  • Kennis van familiebedrijven en burgerinitiatieven.
  • Je bent in staat om goed coachend te kunnen spreken maar weet waar nodig sturende vaardigheden in te zetten.

Aanbod

• Stichting de Beuk biedt een contract aan voor een jaar van 16 tot 20 uur per week met uitzicht op een vast dienstverband, als er sprake is van een constructieve en fijne samenwerking.
  • Een goed salaris (tussen € 3.140,- (min) en € 5.256,- (max) op basis van 36 uur) (cao Sociaal Welzijn & Maatschappelijk werk, functieschaal 10 trede 2).
  • Een functie binnen een groeiende organisatie met bewogen en gepassioneerde medewerkers.
  • Een goede pensioenregeling bij PGGM.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Bij aanstelling vragen wij uiteraard standaard naar originele diploma’s, Verklaring Omtrent Gedrag, eventuele verplichte registraties en een referentieverklaring WKKGZ.

Meer informatie nodig?

Bel voor meer inhoudelijke informatie met Marlou Meinema, Bestuurder van Stichting de Beuk;

053 4282000

Zij vertellen jou graag, telefonisch of in een persoonlijke afspraak, meer over de functie en over het werken bij Stichting de Beuk.

Solliciteren

Wij hopen dat je geënthousiasmeerd bent en interesse hebt in deze mooie functie en natuurrijke werkomgeving. Bij interesse ontvangen wij graag jouw CV en motivatie zodat we met een kop koffie of thee de mogelijkheden kunnen bespreken! De sollicitatieprocedure bestaat uit 2 gesprekken.         Het nagaan van referenties is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Deze vacature is per 10 september 2018 actief en zal op 13 december 2018 sluiten.