Klachten
Bent u niet tevreden over onze zorg, heeft u verbeterpunten, Of lopen zaken anders dan u graag had gezien? Blijf er niet mee zitten, maar maak het bespreekbaar. Wij stellen het op prijs als u het ons laat weten. We gaan dan graag met u in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken.
Als u een klacht heeft, dan zijn er verschillende mogelijkheden om die klacht onder onze aandacht te brengen. Stichting de Beuk heeft ook een zeer actieve Cliëntenraad, Raad van Toezicht en daarnaast zijn er maandelijks zogenaamde ‘’bewonersoverleggen’’. Om klachten te voorkomen en nauw te luisteren naar de wensen omtrent uw verblijf en zorg hechten wij zeer veel waarde aan de inbreng van uw ervaringen.
Bespreekbaar maken
Als u een klacht heeft, dan is het goed om er eerst met uw begeleider of een vertrouwenspersoon over te praten. Veel klachten ontstaan door misverstanden of anders voorgestelde verwachtingen, die in een gesprek rechtgezet kunnen worden.
Komt u er met de betrokken medewerker niet uit? Dan kunt u een gesprek aanvragen met de leidinggevende of zorgmanager. Deze kan u ondersteunen en adviseren bij het oplossen van uw klacht.