De kwaliteit van zorg is een van de belangrijkste zaken binnen Stichting de Beuk. Wij zijn er trots op te kunnen melden dat onze organisatie het HKZ-keurmerk norm 165 heeft behaald, een bewijs van onze toewijding aan hoogwaardige zorg en professioneel management.

HKZ-Keurmerk

Een Bewijs van Kwaliteit Het HKZ-keurmerk (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector) is een erkende norm die aangeeft dat een organisatie intern de zaken goed op orde heeft, betrouwbare en kwalitatieve zorg levert en continu werkt aan optimalisering van haar aanbod. Stichting de Beuk wordt jaarlijks geaudit door Kiwa, waarbij elke drie jaar een volledige audit plaatsvindt. Deze rigoureuze beoordelingen garanderen dat wij consistent voldoen aan de hoogste standaarden in de zorg.

Ons eigen kwaliteitssysteem

Om de kwaliteit van onze dienstverlening continu te waarborgen en te verbeteren, heeft Stichting de Beuk haar eigen kwaliteitssysteem ontwikkeld. Dit systeem stelt ons in staat om proactief onze processen te beheren, risico’s te minimaliseren en de beste zorg te leveren aan onze cliënten.

Voortdurende erkenning en verbetering

We zijn er trots op dat we door de jaren heen consequent ons HKZ-keurmerk hebben weten te behouden, een bevestiging van onze inzet voor kwaliteit. Dit succes is een direct resultaat van ons streven naar continue verbetering en onze toewijding aan het leveren van uitmuntende zorg.

Onze Belofte

Bij Stichting de Beuk is kwaliteit meer dan alleen een keurmerk of een reeks procedures; het is onze belofte aan u en uw familie. Deze belofte houdt in dat elke cliënt zorg en ondersteuning ontvangt die niet alleen aan de hoogste kwaliteitsnormen voldoet, maar ook met compassie en respect wordt geleverd.

• Individuele aandacht: We begrijpen dat elke cliënt uniek is, met eigen behoeften en wensen. Onze zorgplannen zijn daarom op maat gemaakt en worden regelmatig bijgesteld om aan deze persoonlijke behoeften te voldoen.
  • Deskundige zorg: Ons team van gekwalificeerde zorgverleners is niet alleen goed opgeleid, maar heeft ook een hart voor de zorg. Zij zetten zich dagelijks in om het welzijn van onze cliënten te waarborgen.
  • Voortdurende ontwikkeling: Wij streven ernaar onszelf altijd te verbeteren. Dit betekent dat we actief nieuwe methoden en benaderingen verkennen om onze zorg nog effectiever en aangenamer te maken.
  • Transparantie en communicatie: Een open dialoog met cliënten en hun families is essentieel. We zijn toegewijd aan heldere communicatie en staan altijd open voor feedback en suggesties.

Deze belofte aan u is de kern van wat we doen bij Stichting de Beuk. Het is de drijvende kracht achter onze inzet voor kwaliteit en de reden waarom we streven naar voortdurende verbetering in alles wat we doen.