Begeleider bij stichting de Beuk 28-32 uur

Stichting de Beuk zoekt een begeleider voor haar hoofdlocatie in Boekelo.
Op deze woonlocatie wonen 16 bewoners met diverse problematieken binnen het spectrum van de VG/GGZ doelgroep. Bij de Beuk werken wij voornamelijk vanuit de groep, met de mogelijkheid dat bewoners zich kunnen terugtrekken in hun eigen appartement. Wij onderscheiden ons door de zorg echt in de context van de bewoner te plaatsen, dit vraagt van de begeleider om een heldere blik, een hoog invoelend vermogen en ferme daadkracht.

Salaris

Je salariëring wordt bepaald aan de hand van je opleiding en ervaringsjaren binnen de salaristabel van onze CAO Sociaal werk. Begeleiders starten bij de Beuk minimaal in schaal 6. Tevens kunnen wij je uitzicht geven op een vast contract.

Wat vragen wij praktisch van je?

• je hebt ervaring in het schrijven van ondersteuningsplannen en evaluaties;
  • je kan koken met de groep;
  • samen met bewoners kan je boodschappen doen met de ‘’Beuk’’ bus;
  • je onderhoudt contact met medici, familie en vrienden;
  • je organiseert dagjes uit en ontspannende activiteiten;
  • je weet een huiselijke sfeer te creëren, waar iedereen aandacht ontvangt.

Wat zoeken wij in een begeleider?

Wij zoeken een frisse begeleider die kan werken in de dynamiek van de doelgroep VG/GGZ.  e werkomgeving biedt heel veel natuurlijke elementen, dat geeft rust en ontspanning. Bij de Beuk werken wij vanuit de ABC-methodiek, dit is een hele fijn methode welke continue afstemming zoekt bij de behoefte van de cliënt op dat moment. Wij denken best veel van je te vragen, maar wij zijn ervan overtuigd dat jij bestaat! Want wij zijn op zoek naar iemand met specifieke talenten, ervaring en kennis, die aansluit bij onze unieke wijze van zorglevering, namelijk:

• Je begrijpt en kent de cliënten die het moeilijk vinden om hun dagelijkse leven op orde te krijgen. Dit zijn bij ons cliënten met dubbeldiagnostiek, met veelal een disharmonisch profiel (VG-GGZ) en intensieve hulpvragen;
  • Je hebt een afgeronde opleiding binnen de zorg, op minimaal MBO-4 niveau;
  • Je straalt een fijne energie uit, je motiveert, je bent rustig, betrouwbaar en inspirerend, maar je kan ook stelling innemen en grenzen aangeven;
  • Je bent creatief, ziet kansen en mogelijkheden en je steekt graag je handen uit je mouwen;
  • Je wil je graag door ontwikkelen en je kennis delen met het team;
  • Misschien heeft koken of in een bus rijden nog niet je passie, maar samen met je collega’s lukt het je om dit onder de knie te krijgen;
  • Je hebt een ondernemende geest en je durft eigenaar te zijn van je gemaakte keuzes.

Je bent niet alleen een fijne begeleider, maar je stelt ook ontwikkeldoelen op met de cliënt en je werkt aan de hand van het ondersteuningsplan, daarnaast rapporteer en signaleer je dagelijks de ontwikkelingen.

Enthousiast? We zien uit naar je reactie!

Wij beoordelen de sollicitaties op inhoud en geschiktheid, wij streven ernaar om je binnen 5 werkdagen een reactie te geven. Na de selectie plannen we eerst altijd een informele kennismaking met onze gedragskundige en locatiemanager, vervolgens vinden wij het bij een wederzijds prettig gevoel fijn om een meeloopdag in te plannen met aansluitend een sollicitatiegesprek. Neem ook gerust contact op voor:

• vragen;
  • een meeloop dag;
  • je salaris;
  • of andere vragen.

Wij zien je reactie graag tegemoet, de sollicitatieprocedure sluit op 1 november 2022. Dit mag bij voorkeur via e-mail, je mag je e-mail richten aan Marcel Koopman, via marcel@stichtingdebeuk.nl of telefonisch bereikbaar op: 053-4282000. Uiteraard is een recent afgegeven Verklaring Omtrent Gedrag en een kopie van je diploma een vereiste voor aanname.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.